Luka Stanzl/Pixsell
Luka Stanzl/Pixsell

Je li Drmić samo iskren ili iza kritike treneru buja neki veći problem?

Vrijeme Čitanja: 3min | čet. 06.10.22. | 12:30

Dinamov napadač nakon utakmice otvoreno je kritizirao postavke igre, istaknuvši da Modri trebaju igrati ofenzivnije, biti opasniji za gol. Stoji li iza toga nešto više od 'vruće glave', možda Drmićevo nezadovoljstvo? Otkrit će nam to i reakcija Ante Čačića prema Drmiću u idućim utakmicama

"Moramo zaigrati s više samopouzdanja u drugoj utakmici, moramo više riskirati, više tražiti gol. Kada igraš s petoricom u zadnjoj liniji, to znači da sve stavljaš na defenzivu. Kada smo zaigrali s 4-4-2 odmah smo zaigrali ofenzivnije, i izgledalo je sve bolje. Bili smo tada opasniji. Nije loše biti fleksibilan, da možeš mijenjati sustav unutar utakmice, no uvijek tvrdim da nogomet treba igrati atraktivno, ofenzivno i jednostavno prema naprijed, s puno centaršuta, bez filozofije", rekao je nakon utakmice u Salzburgu i Dinamova poraza (0:1) od Red Bulla Josip Drmić. I otvorio neka pitanja. Između ostaloga je li švicarski napadač samo brutalno iskren ili iza njegove reakcije buja neki drugi problem? Nezadovoljstvo, recimo?

Naime, kad je Drmić u pitanju dvije su stvari jasne. Prvo, oduvijek je bio tip koji je govorio što misli, bez previše ustezanja. Drugo, kao napadač s međunarodnom karijerom i statusom bivšeg reprezentativca, koji je lani bio ponajbolji strijelac lige i kao golgeter, koji je po samoj definiciji uvijek gladan golova i utakmica, Drmić sigurno nije potpuno zadovoljan prvim mjesecima u Dinamu. Skupio je dosad sedam pogodaka u sezoni, zabio je jedan od najvažnijih, onaj za 3:1 protiv Bodo/Glimta, ali daleko je i to od njegovih očekivanja.

U tri utakmice Lige prvaka odigrao je ukupno 27 minuta, u HNL-u isto često ulazi s klupe, protiv Slaven Belupa, pak, počeo je utakmicu, ali ga je Čačić zamijenio već na poluvremenu. Ne treba čovjek biti previše pametan da bi shvatio kako to nije nešto što bi zadovoljilo Drmićeve apetite. E sad, je li kritka Dinamove igre bila i njegov način da pokaže to nezadovoljstvo, je li imala kakvu skrivenu poruku ili je, jednostavno, Drmić kazao ono što misli, bez nekih drugih primisli?

Ono što je također činjenica, Drmić je promašio najbolju, najveću Dinamovu priliku. Da, zasluge idu vrataru Red Bulla Köhnu, koji je maestralno obranio, no, kad napadač Drmićeva kalibra ne zabije takvu priliku, kritike idu i na njegov račun. I sigurno bi Drmićevi argumenti bili jači da je to izgovorio kao strijelac, Dinamov junak u Salzburgu!

Naravno, uvijek netko može reći da Drmić i ne može biti u formi kad premalo igra, pogotovo u Europi, međutim, Liga prvaka ne nudi puno šansi, zato iz takvih prilika treba zabiti. Ili jesi, ili nisi, tako je to u nogometu. A postoji li nešto više iza te Drmićeve kritike, vidjet ćemo i po skoroj Čačićevoj reakciji. Hoće li riječi svog napadača dočekati kao normalnu reakciju 'vruće glave' nakon utakmice ili mu neće baš najbolje sjesti takav direktan pristup?

Drmićeva minutaža u idućim utakmicama mogla bi dosta toga otkriti... U svakom slučaju, da je takva izjava uobičajena i očekivana, definitivno, nije! Bez obzira što Drmić nije jedini koji tako misli.

Liga prvaka, 3. kolo

Srijeda, 5. listopada