
Porasla gledanost utakmica MLS lige
Vrijeme Čitanja: 1min | čet. 23.10.25. | 16:36
Ove godine je prosjeku 3,7 milijuna ljudi tjedno gledalo uživo prijenose utakmica MLS-a
Američka nogometna MLS liga objavila je da je gledanost njenih utakmica putem tv kanala i streaming platformi porasla za 29 posto u odnosu na prošlu godinu.
Ove godine je prosjeku 3,7 milijuna ljudi tjedno gledalo uživo prijenose utakmica MLS-a.
Na stadionima je zabilježena druga najveća posjećenost u 30 godina MLS lige, odnosno ukupno 11,2 milijuna navijača gledalo je susrete MLS-a na stadionima diljem SAD-a ove godine. Prosječna posjećenost iznosila je 21.988 navijača po susretu, s tim da je 19 od 30 klubova imalo više od 20.000 gledatelja po utakmici. MLS liga napominje da je u zadnje tri godine posjećenost na stadionima porasla za 12 posto.
MLS navodi da liga bilježi najveći rast praćenosti na društvenim mrežama kad su u pitanju najpopularniji sportovi (američki nogomet, košarka, hokej, baseball). Ove godine je 109 milijuna ljudi pratilo MLS na društvenim mrežama, što je povećanje od 17 posto u odnosu na prošli godinu.
Treću sezonu zaredom najprodavaniji je dres Lionela Messija (Inter Miami). Na drugom mjestu po prodaji je dres južnokorejskog napadača Heung-Min Sona, koji je u kolovozu potpisao za FC Los Angeles.
(Hina)