.jpg.webp)
Hoće li momčadsko rivalstvo uzrokovati razdor? Piastri naciljao Ferrari!
Vrijeme Čitanja: 3min | čet. 09.10.25. | 17:20
Glavni kandidat na naslov u Maranello bi mogao sletjeti 2027. godine
Kao i u većini sportova, i Formula 1 ima svoj 'prijelazni rok'. On je zapravo već gotov, i to početkom listopada. No, iduća sezona donosi velike novine, poput drugačijih motora, guma i aerodinamike, stoga je poprilično jasno zašto momčadi i dalje čekaju s određenim potpisima. Najbolji primjer je Mercedes, čiji vozači George Russell i Kimi Antonelli nemaju ugovore za 2026., iako sezona završava za otprilike mjesec dana.
Možda neki još vjeruju u čuda i u neki prijelaz koji će uzrokovati potres, poput onog Lewisa Hamiltona u Ferrrari. Kod McLarena, sve je više-manje jasno. Ili bi barem trebalo biti. Oni planiraju zadržati i Oscara Piastrija i Landa Norrisa, dvojicu glavnih kandidata za naslov. No, onaj koji je ipak malo ispred, Oscar Piastri, potencijalno se ne vidi dugoročno u narančastom odijelu. Prema informacijama švicarskih medija, Australac gleda prema prelasku u ono najpoznatije, crveno! Piastri bi tako mogao postati vozač Ferrarija od 2027. godine!
Piastri i Norris cijelu se sezonu bore za naslov međusobno i svaki od njih ima svoju bazu navijača. Piastrijevi tvrde da se Norris favorizira unutar momčadi, dok obožavatelji Britanca okreću pilu na drugu stranu. Iako su njih dvojica, barem na ekranu, u jako dobrim odnosima, što se iza kulisa događa, znaju samo u McLarenu.
Naravno, sve je još na glasinama, kao što je bilo i s Hamiltonom, no, gdje ima dima, ima i vatre. Ako Piastri uzme naslov, u Maranellu bi upravo u njemu mogli vidjeti vozača koji će vratiti najtrofejniju momčad na sami vrh te planine. Leclerc vrhunac nikada nije dosegnuo, iako je bio iznimno blizu, a pokus 'Hamilton', barem za sada, ne daje očekivane rezultate.
Monegažanin je ugovorom vezan do 2029. godine, a sedmerostruki svjetski prvak ulazi u posljednjih 12 mjeseci. S njim je zapravo jasno, njegov je dolazak odradio marketinški dio posla, a odlaskom bi, osim oslobađanja budžeta, imali upražnjeno mjesto. Potencijalnim odlaskom i Leclerca, drugi vozač mogao bi biti Gabriel Bortoleto, vozač Saubera, u kojemu talijanska momčad vidi ogroman potencijal.
Trzavice između Ferrarija i Leclerca traju već godinama. Iako je on pokazao zavidnu sposobnost u bolidu, ne jednom je loše vođenje utrke njega koštalo bodova ili pobjede. Ako bude tražio stabilnost, mogao bi prema Mercedesu, čija je budućnost također neizvjesna, ali je za kormilom neprikosnoveni Toto Wolff, koji trenutačno sve nade polaže u Russella.
U Red Bullu, Isack Hadjar bi mogao preuzeti drugi bolid glavne momčadi uz Maxa Verstappena, a Racing Bulls će vjerojatno voziti Tsunoda i Lawson, koji je pokazao kako mu je A momčad još uvijek prevelik zalogaj. U svakom slučaju, lice Formule 1 pred velikim je promjenama, kako tehnički, tako i kada su u pitanju vozači, a novi val bi mogao predvoditi Oscar Piastri u bolidu najvećih. (hk)