Zahovič kao Mamić: Navijači Maribora na strani Jurčića, otkaz potaknuo kritike prema "alfi i omegi"

Vrijeme Čitanja: 2min | sri. 02.03.16. | 10:08

Tek drugi prvenstveni poraz u 16 utakmica presudio je Kruni Jurčiću na klupi Maribora...

Preksinoć je iz susjedstva stigla vijest kako Kruno Jurčić više nije trener Maribora. Iako je odmah po dolasku podigao momčad potonulu nakon neočekivanih europskih neuspjeha i poprilično smanjio zaostatak za vodećom Olimpijom koji je u pojedinim trenucima bio veći i od 10 bodova, 46-godišnjem hrvatskom treneru presudio je domaći poraz od Celja na startu proljetnog dijela prvenstva.

„Nije se dogodilo ništa spektakularno. Očekivali smo da ćemo dodatno napredovati u odnosu na jesen, ali nažalost nije išlo. Veliki alarm upalio se još u Turskoj kada ista postava, koja je igrala protiv Celja, nije uspjela pobijediti u posljednje tri prijateljske utakmice. Nakon razgovora s igračima shvatio sam da nisu prihvatili Jurčićev način rada. Morali smo reagirati, jer tu smo da donosimo odluke“, objasnio je Zlatko Zahovič za mariborsku Večer.

Nekadašnji proslavljeni slovenski reprezentativac, a danas „alfa i omega“ Maribora, smijenio je tako već po drugi puta nekog hrvatskog trenera. No, dok za Antom Čačićem u središtu Štajerske nisu pretjerano žalili, čini se da se navijači Vijolica ne slažu s otkazom Jurčiću.

Naime, to se zaključuje iz čitanja komentara po društvenim mrežama, a znakovita je i anketa na internetskoj stranici nacionalne slovenske televizije, gdje čak 65 glasača smatra da je Zahovič pogriješio. Maribor je pod Jurčićem igrao iznimno ofenzivno i ostavljao je dobar umjetnički dojam, zabijajući po četiri, pet, šest, pa i sedam pogodaka. Upravo je to osvojilo navijače koji su vjerovali kako bivši trener Dinama može nadoknaditi minus za Olimpijom.

Međutim, Zahovič je mislio drugačije, a mnogi mu zamjeraju da se počeo ponašati previše apsolutistički ili prevedeno – kao Zdravko Mamić u Dinamu. Ostaje nejasno i zašto mariborski gazda, kad je već navodno bilo razilaženja u idejama i radu s igračima, nije smijenio Jurčića ranije, primjerice za vrijeme priprema.

Ovako, u nezgodnom trenutku na klupu će sletjeti Darko Milanič, kojeg već za vikend čeka derbi s Olimpijom. Derbi koji se mora dobiti zbog zaostatka od šest bodova. Milanič je već bio u klubu i osvajao naslove, no fanovi željni pobjeđivanja sa stilom očajavaju na pomisao njegovog „dosadnog“ nogometa.

Kruno Jurčić ostat će upamćen u knjigama najboljeg slovenskog kluba kao trener koji je vodio Maribor u 16 prvenstvenih utakmica i ostvario pritom učinak od 10 pobjeda, četiri remija i dva poraza. I kao čovjek čija je smjena potaknula prve znakove nezadovoljstva i kritika prema Zlatku Zahoviču, što je, kažu u Sloveniji, donedavno bilo nezamislivo...

(Foto: NK Maribor)

Tagovi

Kruno JurčićMariborZlatko Zahovič