REUTERS/Hannah Mckay
REUTERS/Hannah Mckay

Maguire opet na udaru: “West Ham i ja se nismo našli… Kritike? Naučio sam se nositi s time”

Vrijeme Čitanja: 2min | čet. 14.09.23. | 09:51

Bivši kapetan Crvenih vragova je u prijateljskom ogledu protiv Škotske zabio autogol, dok je u klubu potpuno ispao iz kombinacija nizozemskog stratega.

“Nesretnik sam od rođenja”, pjesma je koja bi se vjerojatno najviše svidjela Harryju Maguireu da kojim slučajem kao poklon dobije CD Zlatka Pejakovića s njegovim najvećim hitovima. Bivšem kapetanu Uniteda, koji je izgubio svoje mjesto u momčadi, je ljetos propao transfer u West Ham, a onda je još i u utakmici protiv Škotske zabio autogol. Doduše, to nije bilo presudno za konačan rezultat budući da je Engleska slavila rezultatom 3-1, ali po društvenim mrežama se svega par minuta nakon novog nesretnog trenutka 30-godišnjeg stopera moglo pronaći 'more' video uradaka u kojima se ismijava reakcija nekoć najskupljeg braniča svijeta.

Prouči cjelokupnu ponudu na Germaniji i zaigraj odmah (Igraj odgovorno, 18+)

Ovog ljeta je Maguire umalo transferiran u West Ham. Crveni vragovi i Čekićari su pronašli zajednički jezik, odšteta je bila dogovorena, ali kad su čelnici londonskog kluba krenuli u pregovore s igračem, došlo je do problema. Maguireu nikada nije bio primamljiv odlazak iz Uniteda. A to je, u neku ruku, i razumljivo. Iako bi se njegova primanja razlikovala ‘u deset deka’, Maguire nije htio otići iz kluba koji se bori za trofeje u klub kojem će teško do Premier lige ili FA kupa.

“Nismo se našli. U Manchesteru su sretni što sam ostao i ja sam sretan što se mogu boriti za svoje mjesto u momčadi. Na svakom treningu i na svakoj utakmici ja ću uvijek dati svoj maksimum”, rekao je Maguire za Express.

Ove sezone ukupno je skupio dva nastupa – jedan za United, drugi za Tri lava. S tim da, važno je naglasiti, je obje utakmice startao na klupi.

“Kritike? Naučio sam se nositi s time, mogu to podnijeti. Prva četiri tjedna u novoj sezoni su bila teška jer smo imali jednu utakmicu tjedno, a trener se nije odlučio na mene. Ali, ne bojim se, puno je utakmica pred nama i siguran sam da ću dosta igrati ove sezone.”

Southgate je uvijek bio zaštitnički nastrojen prema stoperu Uniteda budući da je on na svojoj koži onomad osjetio kako je to biti ‘na picku’ engleskih medija. Tema koja je sve više zastupljena u engleskim sportskim medijima je da Maguire više ne zaslužuje biti dio udarnih 11 reprezentacije budući da je izgubio status prvotimca u klubu. Maguire se na to kratko osvrnuo na sljedeći način:

“Moja reprezentativna karijera mi je uvijek bila veliki prioritet, ali isto vrijedi i za klupsku.”

Tagovi

Harry MaguireEngleska nogometna reprezentacijaManchester United